fredag 3. august 2012

Snart høst

Det regner og regner, og ute har det blitt stappmørkt om kvelden.  Det kjennes ikke som om sommeren har vært her enda, og nå er det snart høst.  Vår første sommer i nytt hus på Jessheim kommer til å minnes som en svært våt og kald opplevelse.  Men vi lar oss ikke skremme, tenker at her skal komme mange somre som vil rette opp i førsteinntrykket :-)




I kveld kom jeg til å tenke på at jeg kanskje bør gjøre noe med de gardinløse vinduene.  Mørkt ute og lyst inne.  Uheldig kombinasjon for privatlivet.  Pytt, pytt, det er da heller ikke så mye å skjule herfra.  Fredelig og rolig familieliv.  Sikkert ikke så spennende for omverdenen.



Jeg virkelig trives på kjøkkenet.  Endelig godt med benkeplass samtidig som det er en åpen og luftig planløsning.  Den stasjonære mac'en som sees på det øverste bildet var en bursdaggave til meg selv denne sommeren.  Er superfornøyd!  Stor skjerm og perfekt plassering for en som er glad i å oppholde seg på kjøkkenet :-)


Det mangler fortsatt taklampe på kjøkkenet.  Har ikke greid å finne noe som jeg liker skikkelig enda, så da er det like greit å vente med den investeringen en stund til.





- Bjørg -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar